EJEN DAN STOKIS DIPERLUKAN

STOKIS DAN EJEN DIPERLUKAN

WELCOME

Selamat Datang!! sembur sembur sembuh..Inshaa Allah..

Celebrity Lass adalah satu produk yang mampu hilangkan bau badan sepantas 3 saat dan kekal tidak berbau selama 24 jam. marshafarina2@gmail.com

Happy Shoppin.

~(^_^)~

Wednesday, 31 August 2011

MERDEKA RAYA

Tahun ni kita beruntung sebab raya dan merdeka pada bulan yang sama... Dekat-dekat lak tu... Raya 30 Ogos then Merdeka 31 Ogos...merdeka jatuh pada 2 syawal so seperti biasa agak bz dgn tetamu yg hadir. Di kampong halaman ku masih lagi mengekalkan amalan baraan di hari raya..dan utk tahun ini mereka memilih rumah ku tempat semua berkumpul…….hehehe.

suasana baraan..............................













Merdeka!!! Merdeka!!! Merdeka!!! Tanggal 31, bulan lapan 57... Merdeka merdeka, tetaplah merdeka.. Ia pasti menjadi sejarah. Lalalalala....  
merdekakah kita?
tahukah kita erti kemerdekaan?

Hehehe... Tahun ni kita beruntung sebab sambut raya ngan merdeka pada bulan sama... Semua ini dah ditetapkan.. Cuma atas kita saja macam mana nak meraya dan menyambutnya... Tapi aku rasa ramai yang akan sambut raya daripada sambut merdeka ni... Sebab aku pun macam tu gak...

Merdeka Raya... Raya cuma setahun sekali je... Tapi, merdeka pun setahun sekali gak... Mane lagi penting?? Raya ke merdeka??? Emmm... Korang jawab la sendiri ok...

Aku nak ucapkan "SELAMAT HARI MERDEKA" kepada korang semua yang dah merdeka tu...



No comments: