EJEN DAN STOKIS DIPERLUKAN

STOKIS DAN EJEN DIPERLUKAN

WELCOME

Selamat Datang!! sembur sembur sembuh..Inshaa Allah..

Celebrity Lass adalah satu produk yang mampu hilangkan bau badan sepantas 3 saat dan kekal tidak berbau selama 24 jam. marshafarina2@gmail.com

Happy Shoppin.

~(^_^)~

Friday, 8 August 2014

L'arome Apple Stem Cell - Slimming Serum,

Macam tipu je kan, sapu2 je boleh kurus,, sapu2 je stretchmark makin pudar..macam2 produk beli untuk hilangkan stretchmark tapi semuanya tak menjadi...tapi dengan L'arome impian boleh jd kenyataan..kesan2 selulit...waduh2...byk wehhh..Alhamdulillah dengan izin Allah swt & L'arome sebagai pengatara semuanya dapat diatasi.. Inci pun banyak lost..rasa berdosa plak kalo x share kat u olls semua..

L'AROME APPLE STEM CELL SERUM (Utk kegunaan luaran sahaja)

✔ L'AROME ni dlm bentuk serum
✔ soo...sifat serum ni mmg cpt sgt meresap dlm kulit..
✔ tak berminyak
✔ tak melekit
✔ tak berbau mcm minyak angin ke minyak serai ke..bau busuk ke ape..ade bau wangi lg
✔ Tidak terlalu panas,suam2 gitu...
✔ serum ni..biasenye SPA DAN SLIMMING CENTRE gunakan utk rawatan kuruskan bdn mase sesi mengurut..tmbh lg bile bahagian ketulan dan benjolan tu di tepuk2 bg lemak tu lg cpt bergetar
✔ kalau kite kat umah...smbil2 tgk tv, sambil2 santai ngn anak2 pun bleh buatt...
✔ mmg sgt selesa bila urut bahagian2 bonjolan dan byk lemak tepu..spt paha, betis, lengan, perut, lipatan bra, belakang badan...rase selesa dan rase mmg bessttt laa bile sapu serum ni..
✔ ibu dlm pantang mmg bagus sgt sapu serum ni..bg rase selesa seluruh bdn..sbb ibu moden dah tak suke sapu minyak angin, sapu kunyit ngan garam bagai kann??
✔ kesan mmg cpt..sbb serum ni meresap terus dlm kulit..kesan seawal 1 hari..nakkan kepastian sila cuba dulu

berminat?whtsapp/sms 0126304654 utk respond segera


1botol rm150
2 botol rm300
4botol teruslah rm350 free ahli












  

No comments: