STOKIS DAN EJEN DIPERLUKAN

EJEN DAN STOKIS CLELF DIPERLUKAN

EJEN DIPERLUKAN

WELCOME

Selamat Datang!! sembur sembur sembuh..Inshaa Allah..

Celebrity Lass adalah satu produk yang mampu hilangkan bau badan sepantas 3 saat dan kekal tidak berbau selama 24 jam. marshafarina2@gmail.com

Happy Shoppin.

~(^_^)~

Monday 17 March 2014

TAHUKAH ANDA?!! APA ITU PATCHWORK DAN QUILTING?!!

TAHUKAH ANDA?!! APA ITU PATCHWORK DAN QUILTING?!!

Mungkin ada diantara kita yang masih konfius dengan makna PATCHWORK & QUILTING ini. Malah ada yang anggap kedua-duanya adalah sama sahaja.

*Patchwork adalah seni menyusun dan menggabungkan kain aneka warna dan motif mengikut pola yang tertentu.

*Quilting adalah proses menjahit tindas tiga lapisan fabrik sekaligus, iaitu lapisan atas, lapisan tengah, dan lapisan bawah. Biasanya yang dijadikan lapisan atas itu adalah fabrik patchwork.

Hasilnya akan menjadi ianya lebih rapi dan memiliki ketebalan yang memberikan keselesaan dan keunikan tersendiri......

Jadi PATCHWORK dan QUILTING adalah dua benda yang berbeza tetapi berkaitan..... 


Set CADAR PATCHWORK COTTON ni memang lembut, selesa & berkualiti. Ia bukan seperti cadar biasa yang setiap 4 sisi/penjuru cadar ada getah yg diselitkan di penjuru tilam. CADAR PATCHWORK COTTON ni fabriknya tebal, so just hampar je atas tilam tu, ia akan terletak dgn kemas sebab ia berat. anak melompat atas tilam pun tak terjejas pun. 

satu lg kelebihan CADAR PATCHWORK COTTON ni, ia flexible, ia besar & lebar yang boleh digunakan utk tilam saiz queen dan juga saz king. Ukuran cadarnya ialah 220 cm x 230 cm dan ukuran sarung bantalnya ialah 71cm x 44cm. Tilam dlm kamar tidur saya saiz king, saya beli yang ni je utk alas tilam saya. suka bila nengok ia kemas, tak perlu nak ditegangkan setiap kali kemas katil pagi-pagi tu. 

" Belilah sekali, pasti anda akan akui apa yang saya tulis ni "

Ada juga yang beli CADAR PATCHWORK COTTON ni bersama dengan set cadar fitted saiz queen yg plain color..kalo nak tambah pn boleh...kita ada buat set tambahan utk cadar plain. Mereka jadikan CADAR PATCHWORK COTTON ni sebagai comforter. Memang kreatif. cantik. ye lah, cadar warna plain, then comforter (cadar patchwork cotton) pula bercorak. Sure berseri je kamar tidur.







set Cadar Patchwork - 


Set Kandungan:
- 1 helai cadar patchwork
- 4 helai sarung bantal

Sekarang Hanya RM 229.90


postage rm15sem/rm25ss


kutu patchwork rm50sebulan..tempoh 5bulan.termasuk postage

SMS/WASSP/WECHAT :0126304654













No comments: