EJEN DAN STOKIS DIPERLUKAN

STOKIS DAN EJEN DIPERLUKAN

WELCOME

Selamat Datang!! sembur sembur sembuh..Inshaa Allah..

Celebrity Lass adalah satu produk yang mampu hilangkan bau badan sepantas 3 saat dan kekal tidak berbau selama 24 jam. marshafarina2@gmail.com

Happy Shoppin.

~(^_^)~

Monday, 25 January 2016

RAWATAN RESDUNG TANPA ASAP !KINI TERSENYUM LEBAR TIADA BERSIN

DULU HIDUPKU RIMAS DENGAN RESDUNG, KINI AKU MAMPU TERSENYUM TANPA BERSIN PAGI...

12 tahun aku tanggung derita yang merimaskan dengan simptom-simptom resdung seperti bersin pagi, gatal muka, alahan habuk dan alahan seafood. masalah ini seakan tiada noktahnya..
.
bukan aku tidak pernah ikhtiar mencari alternatif untuk merawatnya, dari ubat hospital pergi pula ke toko-toko jamu, rawatan Islam sampailah ke bomoh kampung pun aku pergi..
.
duit? takyah cerita lah beribu riban aku dah habiskan asalkan dapat sembuh. tapi waktu tu semuanya belum izin ALLAH..
.
nak dijadikan cerita pada jun 2014, suatu hari aku bertemu dengan sahabat lama aku yg terpisah hampir 5 tahun. Mie (nama sebenar) ajak lepak minum, maklumlah lama tak jumpa..
.
Dalam dok syok berborak tu, Mie ni perasan gelagat aku yang acap kali mengenyeh hidung dan muka kerana gatal. Dia tegur aku "kau ni kenapa? macam kera kena belacan"
.
"Nah..!! kau sapu ubat ni sekarang kat muka ko tuh.. rimas aku tengok.." aku pun ikut je. Lepas 5 minit aku rasa sangat ajaib.. Alhamdulillah terus hilang gatal tu...
============>
yang paling best, keesokan paginya saya tak bersin lagi.. syukur ya ALLAH..
============>
.
tak ku sangka, peluang untuk sembuh masih ada. aku pun sambar 3 botol sebab harga dia murah je RM25 sebotol, lagi pun aku dah jatuh hati dengan ivmist ni kerana herba yang digunakan antaranya habbatussauda, Saffron, argan dan banyak lagi. Memang power...
.
trima kasih sahabatku, kerana kenalkan ivmist ni pada aku. produk bagus dan serbaguna. boleh pakai untuk masalah - masalah lain juga..
.
whatsapp jelah kawan saya ni.. servis dia memang tip top... ni no whatsapp dia +60126304654 marshaena. Dia ada bagi saya hadiah percuma... jangan lupa mintak ngan dia tau...




 DAHSYAT TAK HINGAT! 80000 BOTOL LARIS TERJUAL



DI ANTARA TESTIMONI KAMI :- 










Tunggu apa lagi! DAPATKAN SEGERA!

Harga IVMIST

SEKOTAK RM31 Semenanjung

SEKOTAK RM36.00 Sabah Dan Sarawak

 

PROMOSI JIMAT UTK BELIAN 3KOTAK 

RM75

Free Pos Laju! Free Gift (sabun muka)





Untuk Tempahan Secara SMS/WhatsApp
SILA SMS / WHATSAPP
0126304654 marshaena
UNTUK ORDER SMS/WHATSAPP “ivMIST ” KE 0126304654
  • Maklumat TambahaN
  •  
  • Kaedah Bayaran Akan Dihantar Kepada Anda Setelah Kami Menerima SMS/Whatsapp
  • SMS anda akan dibalas dalam secepat yang mungkin
  • Privasi nombor telefon anda akan dijaga rapi oleh kami
  •  
UNTUK ORDER SMS/WHATSAPP “ivMIST ” KE 0126304654

No comments: