STOKIS DAN EJEN DIPERLUKAN

EJEN DAN STOKIS CLELF DIPERLUKAN

EJEN DIPERLUKAN

WELCOME

Selamat Datang!! sembur sembur sembuh..Inshaa Allah..

Celebrity Lass adalah satu produk yang mampu hilangkan bau badan sepantas 3 saat dan kekal tidak berbau selama 24 jam. marshafarina2@gmail.com

Happy Shoppin.

~(^_^)~

Monday 1 February 2016

7 CARA SEMULA JADI ATASI MASALAH BERDENGKUR

Shh… Orang nak tidurlah! Kroh kreh kroh kreh.

Ish memang runsing dibuatnya apabila tidur bertemankan orang yang kuat berdengkur ni. Kadang-kadang sampai boleh mencetuskan perbalahan. Si dia yang lena dibuai mimpi sambil berdengkur itu memanglah tidak merasa apa-apa. Yang merana adalah orang disekeliling ini kerana tidak semena-mena menjadi mangsa pencemaran bunyi sehingga tidak mampu melelapkan mata dengan tenang.
Justeru, masalah berdengkur ini bukanlah sejenis sindrom yang berbahaya cuma ianya mengganggu waktu tidur orang lain dan untuk makluman anda, ia tidak hanya menyerang kaum laki-laki, bahkan wanita juga.
Sebenarnya orang yang berdengkur itu langsung tidak menyedari apa yang dialaminya, mereka juga tertekan apabila sentiasa ditegur oleh pasangan dan sudah pastilah, mereka mahu memperbaiki diri.
Disini Wanista ingin cadangkan 7 cara terbaik bagaimana anda boleh mengatasi masalah berdengkur secara semula jadi.
#1 Tukar posisi tidur anda
snoring1
Perhatian kepada anda yang gemar tidur menelentang, itu sebenarnya adalah posisi yang paling teruk untuk mereka yang berdengkur. Oleh itu, tukar posisi tidur anda dengan mengiring ke tepi. Ia akan mengurang tekanan keatas tekak dan lidah anda dimana geseran antara lidah dan tekak sewaktu menelentang itulah sebenarnya yang merupakan sebab musabab utama masalah berdengkur.
#2 Aktifkan penapis udara
snoring2
Antara sebab lain masalah berdengkur adalah simptom udara kering. Memasang mesin penapisan udara (humidifier) sewaktu anda tidur adalah perbuatan yang bisa mengurangkan proses dengkur. Dalam masa yang sama, mengurangkan bunyi dengkuran juga!
#3 Berhenti minum wine sebelum waktu tidur
snoring3
Rasa wine yang mempersona sememangnya akan membawa anda kesatu alam yang mengujakan sebelum tidur. Tetapi, jika anda adalah pendengkur yang tegar, jaga-jaga! Pengambilan alkohol sebelum tidur walaupun sedikit jumlahnya dapat memperhebat bunyi dengkuran anda tahu?
#4 Mandi sebelum tidur
snoring4
Kami tahu, kebanyakan daripada anda lebih gemar mandi awal, katanya takut diserang paru-paru berair. Tetapi, apa yang anda tidak tahu, mandi air panas sebelum tidur dapat membuka rongga hidung (saluran pernafasan anda). Ini kemudian dapat memberi sensasi tidur yang lena tanpa dengkuran dasyat kerana saluran hidung yang tersekat menyebabkan seseorang berdengkur.
#5 Gunakan jalur hidung
snoring6
Anda boleh gunakan jalur hidung yang dijual di farmasi dengan harga yang berpatutan sebagai alat bantuan yang mengurangkan dengkur sewaktu tidur. Contoh: Breath Right
#6 Bersihkan bantal anda
snoring5
Serangga mikro yang tidak boleh dilihat dengan penglihatan kasar manusia tidak sebenarnya berkeliaran dan membiak di tempat tidur anda terutamanya bantal. Selain penyebab alergi, hama juga menjadi punca masalah berdengkur. Hama akan menyumbat saluran rongga hidung anda. lebih teruk, tanpa anda sedari binatang halus itu merayap-rayap disekitar permukaan kulit dan kepala anda… eww! Oleh itu, tepuk / kibas dan bersihkan bantal anda sebelum tidur, Jangan lupa tukar sarung bantal dan cadar dua minggu sekali agar kebersihannya terjamin. Lebih ringkas jika anda panaskan sarung bantal dan cadar anda didalam pengering diikuti putaran lembut untuk mematikan sisa kuman dan hama yang melekat.
#7 Gunakan pelindung mulut
snoring7
Ya! Ini adalah salah satu alat yang boleh membantu atasi masalah berdengkur. Ia akan membuka saluran pernafasan dengan merapikan kedudukan rahang anda sewaktu tidur. Lama-kelamaan ia dapat mengurangkan dengkur dan memulih masalah dengkur secara berperingkat. Tiada dengkur lagi!

namun, adakah kita dapat melakukan secara konsisten?adakah cara mudah lain yang dapat mengatasi masalah dengkur? Apakah IV MIST   AROMATIC NANO OIL yang sesuai mengatasi masalah anda?
jangan risau.. IVMIST AROMATIC NANO OIL
Rumusan terhebat Nano Bio Teknologi yang menghasilkan zarah minyak yang lebih halus sehinggakan ianya boleh disembur seperti air ! Menakjubkan ! Ianya bertindak mencairkan lendir punca masalah resdung yang terperangkap di dalam rongga hidung. Lendir-lendir ini akan dibersihkan secara sihat tanpa melibatkan kos pembedahan yang mahal. 

.
KENAPA SEMAKIN RAMAI DAPATKAN IVMIST 
✔ Kesan sepantas 2 hari penggunaan
✔ Mudah digunakan hanya sembur, hidu & sapu
✔ Selamat & tanpa kesan sampingan, kandungan 100% daripada herba kayu terpilih 
✔ Jimat Wang ( 1 botol 10ml untuk 100 - 110 semburan)
✔ Pelbagai kegunaan merawat penyakit
✔ Sesuai untuk semua peringkat umur


Tunggu apa lagi! DAPATKAN SEGERA!

Harga IVMIST

SEKOTAK RM31 Semenanjung

SEKOTAK RM36.00 Sabah Dan Sarawak

 

PROMOSI JIMAT UTK BELIAN 3KOTAK 

RM75

Free Pos Laju! Free Gift (sabun muka)





Untuk Tempahan Secara SMS/WhatsApp
SILA SMS / WHATSAPP
0126304654 marshaena
UNTUK ORDER SMS/WHATSAPP “ivMIST ” KE 0126304654
  • Maklumat TambahaN
  •  
  • Kaedah Bayaran Akan Dihantar Kepada Anda Setelah Kami Menerima SMS/Whatsapp
  • SMS anda akan dibalas dalam secepat yang mungkin
  • Privasi nombor telefon anda akan dijaga rapi oleh kami
  •  
UNTUK ORDER SMS/WHATSAPP “ivMIST ” KE 0126304654

No comments: