STOKIS DAN EJEN DIPERLUKAN

EJEN DAN STOKIS CLELF DIPERLUKAN

EJEN DIPERLUKAN

WELCOME

Selamat Datang!! sembur sembur sembuh..Inshaa Allah..

Celebrity Lass adalah satu produk yang mampu hilangkan bau badan sepantas 3 saat dan kekal tidak berbau selama 24 jam. marshafarina2@gmail.com

Happy Shoppin.

~(^_^)~

Wednesday 9 August 2017

Mommy Relief ni adalah Essential Oil Blend berasaskan 100% bahan semulajadi

Mommy Relief ni adalah Essential Oil Blend berasaskan 100% bahan semulajadi tau sis. Ianya BEBAS BAHAN KIMIA sintetik dan BEBAS ALKOHOL.
Mommy Relief ni diformulasikan oleh Certified Aromatherapist. Kandungannya adalah bahan semulajadi iaitu 7 jenis Essential Oil (Virgin Coconut Oil VCO, Lavender, Eucalyptus, Peppermint, Rose Geranium, Kaffir Lime dan Patchouli). Ianya sesuai digunakan oleh semua golongan.
Mommy Relief ni
SELAMAT digunakan oleh Ibu Hamil & Menyusukan Bayi kerana kandungannya yang asli dan tidak memberikan kesan negatif kepada bayi dalam kandungan.
Sebotol Mommy Relief ni mengandungi 10ml berbentuk roll on. Fungsinya untuk melegakan sakit pinggang, sakit belakang dan masalah kaki kejang.
Hanya roll on je di kawasan yang sakit tu pada bila-bila masa. Sebaiknya digunakan sebelum tidur. Sis boleh rasa kesan kelegaannya seawal 5minit je, bergantung kepada badan masing-masing.
Dengan menggunakan Mommy Relief ni, InsyaAllah sis takkan rasa lenguh bila berdiri lama, tidur lebih selesa tanpa sakit pinggang dan tiada lagi masalah cramp kaki ketika tidur.
Untuk Ibu Hamil, tidak dibenarkan untuk sapu di bahagian perut. Mommy Relief ni hanya untuk kegunaan luaran sahaja.

Harganya hanya RM34 sebotol (tidak termasuk postage)😃
Kos postage :
● RM7 Semenanjung Msia
● RM11 Sabah Swk.

whatsapp terus 
0126304654 marshaena atau
 klik link 

http://bit.ly/2vopnTk















No comments: