EJEN DAN STOKIS DIPERLUKAN

STOKIS DAN EJEN DIPERLUKAN

WELCOME

Selamat Datang!! sembur sembur sembuh..Inshaa Allah..

Celebrity Lass adalah satu produk yang mampu hilangkan bau badan sepantas 3 saat dan kekal tidak berbau selama 24 jam. marshafarina2@gmail.com

Happy Shoppin.

~(^_^)~

Saturday, 25 June 2011

Fening jadi GuRLL Nie.....................

Kadang pening jadi perempuan ni, bila lambat kahwin orang soal "bila nak KAHWIN?"
Bila dah KAHWIN, orang soal lagi, "bila nak ada ISI? siap boleh sound  "jgn lambat2 umur makin meningkat" ( Ya Allah, kadang tu sakit jugak hati )
Bila dah ada ISI, "bila DUE?"
Bila dah DUE"Letak nama anak apa?" ( ada sesetengah manusia tu, siap berebut nak bagi nama kat anak kita )
Bila dah besar sket anak tu, baru nak bertatih, tanya lagi, "Bila nak dapat adik?"
hai tak habis2 la orang bertanya, kenapa tak boleh biarkan diri sendiri tentukan masa depan, sibuk nak jaga tepi kain orang, kadang2 sikap segelintir kaum kita suka sangat bertanya benda yang sudah ditakdirkan, kalau Allah tu nak beri REZEKI biar la datang dariNYA, bukan diri ni boleh dipaksa-paksa supaya mengandung kalau tak mendapat keizinan dariNYA, kalau kita berusaha sampai ke negeri china sekali pun, kalau dah ditentukan belum ada rezeki maka memang tak der rezeki lagi, Peduli apa dengan umur, bukan kita yang menentukan soal hidup mati, bukan kita yang tentukan susah payah nak bersalin,  kalau sakit sekali pun bersalin waktu usia dah meningkat bukan orang yang asyik bertanya itu ini yang menanggung sakit, Jadi biar la diri sendiri yang tentukan masa hadapan, kalau la ditakdirkan seseorang itu tiada anak hingga tua, salah kita lagi ke? bukannya tidak berusaha, tapi berbalik pada rezeki masing-masing. Allah dah tentukan setiap rezeki masing-masing, jadi apa yang nak ditakutkan?
moralnya :plz jgn lah dok tanya bile nak kawen?huhuhuhu....soalan cepu emas itu xdapat nk jawab dah.......

No comments: