STOKIS DAN EJEN DIPERLUKAN

EJEN DAN STOKIS CLELF DIPERLUKAN

EJEN DIPERLUKAN

WELCOME

Selamat Datang!! sembur sembur sembuh..Inshaa Allah..

Celebrity Lass adalah satu produk yang mampu hilangkan bau badan sepantas 3 saat dan kekal tidak berbau selama 24 jam. marshafarina2@gmail.com

Happy Shoppin.

~(^_^)~

Saturday 14 July 2012

Petua Tudung Awet Muda

Petua Tudung Awet Muda


1. Sebelum memilih tudung, fikir di mana ia mahu digayakan, ke pejabat atau ke majlis rasmi atau majlis makan malam? Jika ke pejabat, tudung yang dipakai jangan terlalu besar dan lebar. Ini bagi mengelakkan anda membuang masa membuka dan mengikat tudung selepas waktu solat. Itu belum ditambah lagi dengan tudung pin yang dipinkan di tudung.

2. Untuk memastikan fesyen ikatan itu sesuai dengan wajah, cuba dahulu di depan cermin dan gayakan sendiri. Jika ia nampak selekeh atau tidak kemas, lupakan sahaja. Lebih baik bertudung ringkas yang kemas daripada mengikut aliran terkini kerana tidak mahu ketinggalan, tetapi akhirnya ia kelihatan sangat hodoh.


3. Pastikan anak tudung tidak dipamirkan sama dengan tudung. Penampilan akan lebih awet muda jika anak tudung tersorok. Dalam bertudung, ada kalanya anak tudung tidak perlu dipakai mengikut kesesuaian kain. Tetapi jika memilih untuk memakai anak tudung, cari anak tudung yang diperbuat daripada kain yang mudah serap peluh seperti cita, casa, viscose atau sutera. Jangan pilih kain rayon atau nylon yang panas.


nice to wear with anything...xpns,malah sgt selesa...lembut fabriknya...hurry up women....:) juz like dan view my page
 https://www.facebook.com/pages/Marsha-ena-boutique-mar/219998308062147

 

No comments: