STOKIS DAN EJEN DIPERLUKAN

EJEN DAN STOKIS CLELF DIPERLUKAN

EJEN DIPERLUKAN

WELCOME

Selamat Datang!! sembur sembur sembuh..Inshaa Allah..

Celebrity Lass adalah satu produk yang mampu hilangkan bau badan sepantas 3 saat dan kekal tidak berbau selama 24 jam. marshafarina2@gmail.com

Happy Shoppin.

~(^_^)~

Sunday 30 December 2012

selamat datang 2013


syukur ,Alhamdulillah, kite sume masih bernyawa pada saat inikn kn kn!!! amalkan amalan bersyukur!! inshaa Allah , ALLAH suka akan owg yg suke bersyukur kepadanyee!!
Bismillahirrahmanirrahiim
Ya ALLAH Ya Rahman Ya Rahim, Ampunkanlah Dosa-Dosa Kami,Berikanlah Taufik Dan Hidayah Kepada Jiwa-jiwa Kami Dan Orang-Orang Yang Kami Sayangi.

Ya ALLAH Tuhan Yang Sangat Banyak Memberi, Janganlah Memalingkan Hati Kami Setelah Engkau Memberi Petunjuk Kepada Kami Dan Berikanlah Kami Rahmatmu Yang Besar.

Ya ALLAH, Sesungguhnya Hati-Hati Ini Berkumpul Kerana Mengasihi-Mu Dan Ingin Mencari Keredhaan-Mu.Wahai Tuhanku, Kayakanlah Kami Dengan Ilmu,Hiasilah Kami Dengan Ketenangan Jiwa Dan Muliakanlah Kami Dengan Takwa Elokkanlah Kami Dengan Akhlak Yang Baik.

Ya ALLAH...berikanlah kepada saudari kami seiman seagama kesehatan keselamatan keberkahan pada keluarganya dan terutama keimanan yaa Robb.jagalah mereka berkahi rejekinya, entengkan hatinya beribadah,dhuha,tahajud,bersedekah dan segala kebaikan lainnya.

YA ALLAH Kabulkan hajatnya ya Robb, lindungi mereka dari berbagai macam kesesatan lahir dan bathin,hilangkan semua penyakit lahir dan penyakit bathin, lindungi mereka,lindungi kami kaum Muslimin dimana pun mereka berada baik di Indonesia dan didunia, menangkan para pejuang-Mu ya Rabb,Bukakanlah mana yang Haq dan mana yang bathil agar kami dapat membedakan,berilah cahaya-Mu ya Robb agar kami tidak salah jalan.

Aamiin ya robbal'alamiin Birrahmatika ya Arhamarrahimiin....
 
inshaa Allah smoga tahun 2013 membawa lebih erti dan lebih baek dari tahun sblmnya..inshaa Allah..^___^ 

No comments: