EJEN DAN STOKIS DIPERLUKAN

STOKIS DAN EJEN DIPERLUKAN

WELCOME

Selamat Datang!! sembur sembur sembuh..Inshaa Allah..

Celebrity Lass adalah satu produk yang mampu hilangkan bau badan sepantas 3 saat dan kekal tidak berbau selama 24 jam. marshafarina2@gmail.com

Happy Shoppin.

~(^_^)~

Friday, 3 July 2015

Awak semua pasti tiap2 hari pakai deodorant kan

Awak semua pasti tiap2 hari pakai deodorant kan?
.
Mesti awak pernah alami masalah macam ni kan?
✔kulit ketiak menjadi hitam
✔lengan baju di bahagian ketiak ada kesan kuning dan menjadi keras
✔puas menyental baju tapi tak hilang
✔kalau sehari tak pakai deodorant, tak yakin dengan bau badan sendiri
✔cuba cari pengganti deodorant tapi tak tahu mana yang terbaik.
.
Sebenarnya saya pun mengalami masalah ni dulu Tapi sekarang Alhamdulillah masalah saya selesai sejak bertemu dengan produk hebat‪#‎celebritylasa‬ ni.
.
Kini saya kekal yakin dan segar sepanjang hari. Tiada lagi bau badan, ketiak pun tak hitam dan yang paling penting tiada kesan kuning pada lengan baju!
.
Bagaimana nak dapatkan ๐Ÿ†‘ ni? 
 
Whatsapp terus 0126304654 marshaena
 PROMOSI CELEBRITYLASS BUY 1 FREE 1 Harga asal RM85 (sem) RM95 (SS)
 Harga promosi RM75(Sem) RM 85(SS)

 Kos penghantaran RM0.00
 JIMAT RM 25











 Bila ditanya kenapa awak pakai deodoran? ๐Ÿ˜„Jawapan, nanti ketiak saya ada bau masam.
.
.
๐Ÿ˜„Haaa, kan dah kena. 
Maksud nya kat sini awak ada masalah bau la tu.
.
๐Ÿ˜„Cuma sekarang ni awak bergantung pada deodoran untuk cover bau ketiak tu.
.
๐Ÿ˜„Cuba tak pakai, mahu orang sebelah lari lintang pukang bila awak angkat tangan.
.
.
๐Ÿ˜„Kalau awak pakai celebritylass ni, awak tak perlu pakai deodoran lagi.
.
๐Ÿ˜„Seharian ketiak awak takde bau.
.
.
๐Ÿ”ฅJANGAN PERCAYA cakap saya selagi awak tak cuba sendiri.
.
๐Ÿ”ฅBERTINDAK SEKARANG!!
.
.

No comments: