STOKIS DAN EJEN DIPERLUKAN

EJEN DAN STOKIS CLELF DIPERLUKAN

EJEN DAN STOKIS DIPERLUKAN

WELCOME

Selamat Datang!! sembur sembur sembuh..Inshaa Allah..

Celebrity Lass adalah satu produk yang mampu hilangkan bau badan sepantas 3 saat dan kekal tidak berbau selama 24 jam. marshafarina2@gmail.com

Happy Shoppin.

~(^_^)~

Friday, 3 July 2015

Awak semua pasti tiap2 hari pakai deodorant kan

Awak semua pasti tiap2 hari pakai deodorant kan?
.
Mesti awak pernah alami masalah macam ni kan?
✔kulit ketiak menjadi hitam
✔lengan baju di bahagian ketiak ada kesan kuning dan menjadi keras
✔puas menyental baju tapi tak hilang
✔kalau sehari tak pakai deodorant, tak yakin dengan bau badan sendiri
✔cuba cari pengganti deodorant tapi tak tahu mana yang terbaik.
.
Sebenarnya saya pun mengalami masalah ni dulu Tapi sekarang Alhamdulillah masalah saya selesai sejak bertemu dengan produk hebat‪#‎celebritylasa‬ ni.
.
Kini saya kekal yakin dan segar sepanjang hari. Tiada lagi bau badan, ketiak pun tak hitam dan yang paling penting tiada kesan kuning pada lengan baju!
.
Bagaimana nak dapatkan πŸ†‘ ni? 
 
Whatsapp terus 0126304654 marshaena
 PROMOSI CELEBRITYLASS BUY 1 FREE 1 Harga asal RM85 (sem) RM95 (SS)
 Harga promosi RM75(Sem) RM 85(SS)

 Kos penghantaran RM0.00
 JIMAT RM 25











 Bila ditanya kenapa awak pakai deodoran? πŸ˜„Jawapan, nanti ketiak saya ada bau masam.
.
.
πŸ˜„Haaa, kan dah kena. 
Maksud nya kat sini awak ada masalah bau la tu.
.
πŸ˜„Cuma sekarang ni awak bergantung pada deodoran untuk cover bau ketiak tu.
.
πŸ˜„Cuba tak pakai, mahu orang sebelah lari lintang pukang bila awak angkat tangan.
.
.
πŸ˜„Kalau awak pakai celebritylass ni, awak tak perlu pakai deodoran lagi.
.
πŸ˜„Seharian ketiak awak takde bau.
.
.
πŸ”₯JANGAN PERCAYA cakap saya selagi awak tak cuba sendiri.
.
πŸ”₯BERTINDAK SEKARANG!!
.
.

No comments: