EJEN DAN STOKIS DIPERLUKAN

STOKIS DAN EJEN DIPERLUKAN

WELCOME

Selamat Datang!! sembur sembur sembuh..Inshaa Allah..

Celebrity Lass adalah satu produk yang mampu hilangkan bau badan sepantas 3 saat dan kekal tidak berbau selama 24 jam. marshafarina2@gmail.com

Happy Shoppin.

~(^_^)~

Thursday, 7 August 2014

Rasa Rendah Diri bila Gemuk???Dagu berlapis2?? L'AROME SLIMMING SERUM

Rasa Rendah Diri bila Gemuk???Dagu berlapis2??asik kene perli je ngn kawan..mau tak stress kan..jom buktikan anda pun mampu cantik dan slim..cubalah #L'arome dari apple stem cel berteknologi Switzerland amat pantassss mencairkan lemak tanpa kesan sampingan!!

L'AROME APPLE STEM CELL SERUM (Utk kegunaan luaran sahaja)

✔ L'AROME ni dlm bentuk serum
✔ soo...sifat serum ni mmg cpt sgt meresap dlm kulit..
✔ tak berminyak
✔ tak melekit
✔ tak berbau mcm minyak angin ke minyak serai ke..bau busuk ke ape..ade bau wangi lg
✔ Tidak terlalu panas,suam2 gitu...
✔ serum ni..biasenye SPA DAN SLIMMING CENTRE gunakan utk rawatan kuruskan bdn mase sesi mengurut..tmbh lg bile bahagian ketulan dan benjolan tu di tepuk2 bg lemak tu lg cpt bergetar
✔ kalau kite kat umah...smbil2 tgk tv, sambil2 santai ngn anak2 pun bleh buatt...
✔ mmg sgt selesa bila urut bahagian2 bonjolan dan byk lemak tepu..spt paha, betis, lengan, perut, lipatan bra, belakang badan...rase selesa dan rase mmg bessttt laa bile sapu serum ni..
✔ ibu dlm pantang mmg bagus sgt sapu serum ni..bg rase selesa seluruh bdn..sbb ibu moden dah tak suke sapu minyak angin, sapu kunyit ngan garam bagai kann??
✔ kesan mmg cpt..sbb serum ni meresap terus dlm kulit..kesan seawal 1 hari..nakkan kepastian sila cuba dulu

berminat?whtsapp/sms 0126304654 utk respond segera
 







 
 

No comments: