STOKIS DAN EJEN DIPERLUKAN

EJEN DAN STOKIS CLELF DIPERLUKAN

EJEN DIPERLUKAN

WELCOME

Selamat Datang!! sembur sembur sembuh..Inshaa Allah..

Celebrity Lass adalah satu produk yang mampu hilangkan bau badan sepantas 3 saat dan kekal tidak berbau selama 24 jam. marshafarina2@gmail.com

Happy Shoppin.

~(^_^)~

Wednesday 13 August 2014

TIPS KECILKAN LENGAN YANG BESAR

TIPS KECILKAN LENGAN YANG BESAR

Bukan saja pada pinggang yang ramping dan sepasang kaki yang cantik. Ada satu lagi bahagian yang perlu anda kuruskan jika mahu penampilan langsing anda sempurna.

1. Mulakan dengan angkat berat.

Amalkan latihan angkat berat ini sekurang-kurangnya tiga kali seminggu. Jika tidak mempunyai kelapangan masa untuk pergi ke gim, beli sahaja dumbbell, senaman dan praktik di rumah.

2. Pilih makanan yang betul.

Utamakan sayur-sayuran, buah –buahan, daging, kekacang, bijirin, makanan rendah karbohidrat dan makanan berasaskan tenusu.

3. Minum air yang cukup.

Air cukup penting bagi membuang sisa toksik di dalam badan. Minumlah sekurang-kurangnya lapan gelas air sehari.

4. Lakukan aktiviti senamrobik.

Gerak senam windmill atau kincir angin pula dikatakan berupaya memberikan bentuk lengan yang kurus. Senaman seakan menumbuk sesuatu bagi mendapatkan sepasang lengan yang pejal.

5. Senaman tekan tubi.

Dengan senaman tekan tubi, dikatakan pergerakan tersebut mampu mengurangkan tisu-tisu lemak di bawah lengan. Dilakukan secara konsisten.

Jika anda nak kurus dengan cara paling MUDAH, sila layari halaman ini:


Membakar Lemak anda dalam masa 24 jam
L'arome Apple Stem Cell Slimming Serum dapat membakar lemak anda dalam masa 24 jam. Ia sekaligus mengurangkan kesan parut selepas bersalin wanita dan dapat mengempiskan perut anda. Ia diformulasi khusus untuk..

LEMAK: pembakaran lemak berlaku sangat pantas. Anda hanya perlu sapu serum ini di kawasan yang anda inginkan. Ia akan kekal dilapisan kulit luar dan dalam kerana ia mudah meresap. Pembakaran lemak terhasil setiap kali anda makan dan berpeluh selagi anda tidak membasuh bahagian yang diletakkan serum.

SELULIT: perubahan ketara hanya dalam tempoh 1 minggu. Sapu dengan konsisten untuk mencapai kesan maksima ini.

LANGSING: perubahan yang amat ketara dlm 3-7 hari. Anda boleh membentuk kecantikan dan kelangsingan tubuh dengan memberikan tumpuan di kawasan yang anda inginkan.

STRETCH MARKS: Hampir 100% hilang dalam masa 1 bulan. Membantu membakar lemak berlebihan di sekitar perut, pinggul, peha dan lengan.

3HARI SAHAJA TURUN 1/2INCI.... mudah aje pakai. Sapu2 secara arah lawan jam, picit2 manja sikit untuk merangsang pembakaran lemak, kalau adan koset atau girdle.. terus pakai girdle slps menyapu serum ajaib ini.

***********
APPLE STEM CELL: Menggunakan teknologi Apple Stem Cell terkini dari Switzerland

Membantu membakar lemak berlebihan di sekitar perut, pinggul, peha dan lengan.
Menghilangkan selulit, orange peels, strecth marks & parut. * Boleh disapukan pada double chin. * Menghaluskan tekstur kulit. * Mengeluarkan angin2 dalam badan.

All-in-1 bottle – harga treatment jika di SPA RM1.5K-RM3K, tetapi anda hanya perlu bayar lebih kurang 10% sahaja.

wassp /sms 0126304654/0166888656 



 


No comments: