STOKIS DAN EJEN DIPERLUKAN

EJEN DAN STOKIS CLELF DIPERLUKAN

EJEN DIPERLUKAN

WELCOME

Selamat Datang!! sembur sembur sembuh..Inshaa Allah..

Celebrity Lass adalah satu produk yang mampu hilangkan bau badan sepantas 3 saat dan kekal tidak berbau selama 24 jam. marshafarina2@gmail.com

Happy Shoppin.

~(^_^)~

Monday 12 January 2015

6 Sebab Utama Kenapa Anda Perlu Minum Banyak Air? Mari mencegah daripada mengubati!

6 Sebab Utama Kenapa Anda Perlu Minum Banyak Air? Mari mencegah daripada mengubati!
1- Membantu mengurangkan berat badan
Setiap kali saya terasa lapar, saya suka minum air kosong atau pun tea mix. Ia membantu saya mengurangkan pengambilan makanan (saya akan minum air sebelum makan atau bila-bila saya terasa lapar), mengurangkan rasa lapar (cara mudah untuk saya kawal selera makan), membantu meningkatkan metabolisme badan saya dan bonusnya tiada kalori!
2- Meningkatkan Tenaga dan Melegakan Keletihan
Disebabkan 70% organ badan kita memerlukan air, saya selalu minum banyak air kosong dan tea mix untuk membantu sel-sel badan saya berfungsi dengan baik, cergas dan lebih bertenaga. Bonusnya, mata saya takkan mudah mengantuk dan badan saya tidak akan mudah letih.
3- Meningkatkan Kesihatan Kulit
Perubahan positif yang saya alami selepas mengamalkan air kosong dan tea mix lebih dari 2L sehari ialah kulit saya jadi lebih sihat dan cantik. Sebelum ni, jerawat batu yang besar-besar tu selalu singgah kat muka. Alhamdulillah, sekarang jarang-jarang je dia menjengah kulit muka saya!
4- Membantu membuang toksin
Saya lebih kerap berpeluh dan buang air kecil. Saya tiada masalah kerana saya tahu badan saya dapat mengeluarkan toksin yang banyak dalam badan saya melalui peluh dan air kecil. Jadi saya lebih sihat dan cergas, alhamdulillah!
5- Ubat Sakit Kepala Semulajadi
Saya selalu sakit kepala dan kadang-kadang ada masalah migrain yang ringan. Bila saya minum banyak air kosong dan tea mix, alhamdulillah, inilah cara terbaik yang paling mudah untuk saya mengurangkan sakit kepala saya. Rasanya sudah bertahun-tahun saya tidak telan panadol..
6- Menjimatkan Duit!
Air ni percuma je! Senang nak dapat kat mana-mana. Malah jika anda beli air mineral pun harganya jauh lebih murah berbanding minuman manis yang lain.

No comments: